Pășiți într-o nouă eră.
Fiți unul dintre primii care fac din noul tip de plăcere a conducerii o a doua natură: noul GLE 500 e 4MATIC este primul SUV cu un sistem de propulsie PLUG-IN HYBRID de la Mercedes-Benz. Acest autovehicul combină conducerea revoluționară în modul electric cu conceptul de autovehicul cu abilități de deplasare pe teren accidentat, rezultând noul GLE. Avantajele motorizarii hybride Consum combustibil : 3,7 l / 100 km Consum electric : 16,7 kWh / 100 km Date tehnice ■ motor electric cu putere 85 kW (116 CP), ■ motor combustie cu putere 245 KW ( 333 CP ). ■ acceleratie pana la 100 km/h – 5,3 s ■ timp incarcare 20-100%, curent trifazat (400V/16A) – statie de incarcare tip Wallbox – 2,4 h ■ timp incarcare 0-100%, priza domestica (230V/16A) – 9,1 h ■ timp incarcare 20-100%, priza domestica (230V/16A) – 7,3 h Configurația de propulsie combinată cu un motor electric cu o baterie cu încărcare externă și un motor V6 va inspira moduri de gândire complet diferite. Puteți conduce fără a produce emisii în apropiere de casă și puteți experimenta agilitatea unui SUV actual. Datoritã puterii de 85 de kilowați a bateriei litiu-ion montate, noul GLE 500 e 4MATIC poate parcurge pânã la 30 de kilometri doar în modul electric. În acest mod, poate atinge o vitezã maximã de 120 km/h, cu emisii de CO2 la nivel local de 0 g/km. Dacă bateria litiu-ion este descărcată, aceasta poate fi reîncărcată complet în doar 2,5 ore. Apoi, funcționând în combinație cu motorul V6, aceasta ajuă modelul GLE să atingã un nivel general de agilitate impresionant: puterea de 330 de kilowați și cuplul de 820 newton metri asigurã o performanță captivantă. Combinaþia dintre un motor electric și unul pe benzină vă permite, ca șofer, să experimentași o dimensiune complet nouă a conducerii. GLE 500 e 4MATIC, cu funcțiile sale inovatoare, vă va schimba toate prejudecățile despre electromobilitate. De exemplu, pedala de accelerație cu caracteristici haptice, favorizeazã o conducere anticipativã: o pulsație a pedalei vă avertizează, de exemplu, că viteza actuală este suficientã pentru a ajunge din urmã un autovehicul din față care se deplaseazã mai încet. Așa-numita recuperare utilizeazã energia cineticã de la decelerare: energia obținută prin acest proces este depozitată și ajutã la creșterea autonomiei în modul electric. Iar funcția de amplificare, de exemplu, facilitează depășirea. Motorul pe benzinã V6 este suplimentat pentru o scurtă perioadă de timp de motorul electric, iar puterea suplimentară sporește propulsia modelului GLE 500 e 4MATIC. |